Jak reklamovat?
Jak reklamovat?
Děkujeme za váš nákup a důvěru v náš obchod. Níže naleznete pokyny, jak správně postupovat při reklamaci.
Reklamace zboží
Adresa pro odesílání reklamací: Komárovská 3043/7, Horní Počernice, Praha 9, PSČ 193 00
Na jiné adresy zaslané zásilky nejsou přijímány!
Postup pro reklamaci:
Můžete stáhnout a vyplnit reklamační formulář: ZDE KE STAŽENÍ
(reklamační formulář není podmínkou, stačí na kus papíru vyplnit tyto informace):
-
Přiložte popis závady:
Jasně popište problém, který se zbožím máte (např. co nefunguje, co chybí, co je poškozené). -
Přiložte dokumentaci:
- Fakturu nebo její kopii s čitelným číslem dokladu.
- Případně číslo objednávky na objednávce nebo ručně.
-
Kontaktní údaje:
Přiložte vaše platné kontakty – e-mail, telefon a adresu pro zpětné doručení. -
Fotografie poškození (pokud relevantní):
Pokud reklamujete poškození přepravou, připojte fotografie balení i produktu.
Kam zasílat dokumenty:
E-mailem na: info@roberto-marketplace.cz
Fyzicky spolu se zbožím na uvedenou adresu.
Osobní předání reklamací:
- Adresa: Komárovská 3043/7, Horní Počernice, Praha 9, PSČ 193 00
- Odeslat můžete jakýmkoliv přepravcem přímo na adresu - bez dobírky.
- Otevírací doba pro předání:
- Po–St: 10:00–16:00
- Čt: 10:00–14:00
- Pá–Ne a svátky: zavřeno.
Mimo otevírací dobu je osobní předání možné pouze po předchozí telefonické domluvě na +420608003916.
Důležité informace:
- Reklamace je přijata pouze při splnění všech výše uvedených podmínek.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od přijetí kompletní dokumentace a zboží.
- Reklamace bez jasné identifikace (důvod reklamace, číslo objednávky, kontaktní údaje) nemohou být zpracovány.
Reklamace při nákupu na IČO:
Při nákupu na firmu (IČO) je záruka dle zákona většinou zkrácena. Reklamace po této době nelze uznat.
Pro další informace nás kontaktujte e-mailem na: info@roberto-marketplace.cz nebo telefonicky na +420608003916.
Děkujeme za pochopení a spolupráci!